Garancia
1. Garanciális ügyintézéshez az alábbiak megléte feltétlen szükséges:
- A termék és tartozékai hiánytalan megléte
- Lehetőleg a termék gyári csomagolása
- Számla másolata
A terméket/et két címre van lehetősége visszaküldeni:
- Foxpost Csomagautomata Gödöllő Tesco Thegze Lajos u.
- Optimum Price Store Kft. Gödöllő, 2100, Grassalkovich u.13
Garanciavesztés okai:
- a terméken égés, törés, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés
- nem rendeltetésszerű használat. Ennek minősül a termék gyári alapbeállításait meghaladó teljesítményen történő használat (más néven túlhajtás), illetve a termék gyártója által megadott paramétereken túli mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve nem a célnak való felhasználás
- helytelen tárolás, illetve elemi kár okozta meghibásodás. (például: villám, túláram, áramingadozás)
- ha a terméken végzett javítási és/vagy szerelési munkákat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi el
- üzemeltetés vagy szállítás közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás
Nem garanciális hibák:
- a vásárló hardver/szoftver környezetében nem működő, egyébként hibátlan termék
- szoftverekkel összefüggő problémák, operációs rendszer, vagy meghajtóprogram telepítése, stb.
- szakszerűtlen beszerelés, kábelezés
- meghajtóprogram-, szoftver-, BIOS-frissítés
2. Cégünk számítástechnikai alkatrészeket értékesít. Javításra csak a nálunk vásárolt, meghibásodott alkatrészeket tudjuk átvenni.
3. Komplett gépek javítására, hibafelderítésre nincs lehetőségünk.
4. Leadáskor kérjük mellékelni az észlelt hiba pontos leírását, mivel szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.
5. Garancia és jótállás időtartama
a./ Cégünk az általunk értékesített termékekre általában 12 hónaptól 36 hónapig terjedő garanciát (jótállást) vállal, amit online elérhetőségeinken mindegy egyes termék esetében külön is feltüntetünk.
b./ Előfordulhat, hogy bizonyos termékek esetében a gyártó, vagy magyarországi képviselője 36 hónapnál hosszabb garanciát (jótállást) vállal. Az ilyen eseteket a terméklistán pontosan feltüntetjük.
F O N T O S!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a tőlünk vásárolt egyes memória modulok, flash kártyák, pendrive-ok egyéb kiegészítők stb. csomagolása saját VONALKÓDDAL rendelkezik! A garanciális, illetve egyéb ügyintézéshez a vonalkód nélkülözhetetlen, mert a terméket csak ez alapján tudjuk azonosítani. A csomagoláson feltüntetett vonalkód hiányában garanciális ügyintézésre NINCS LEHETŐSÉG! Megértésüket köszönjük!
XIAOMI Garanciális feltétel:
Megfelelően kitöltött jótállási jegy azon termékekhez, melyhez kiadásra kerül, végfelhasználó számára történt értékesítési bizonylat másolata, jegyzőkönyv másolat a hiba bejelentésről.
Gyorsabb ügyintézés érdekében a termékhez mellékelt jótállási jegyen található címre juttassák el a meghibásodott terméket a fent említett feltételek mellett.
Megértésüket köszönjük.
OP-Store