Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
hu

Garancia

1. Garanciális ügyintézéshez az alábbiak megléte feltétlen szükséges:

- A termék és tartozékai hiánytalan megléte
- Lehetőleg a termék gyári csomagolása
- Számla másolata

A terméket/et két címre van lehetősége visszaküldeni:

  • Foxpost Csomagautomata Gödöllő Tesco Thegze Lajos u.
  • Optimum Price Store Kft.  Gödöllő, 2100, Grassalkovich u.13

Garanciavesztés okai:

  • a terméken égés, törés, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés
  • nem rendeltetésszerű használat. Ennek minősül a termék gyári alapbeállításait meghaladó teljesítményen történő használat (más néven túlhajtás), illetve a termék gyártója által megadott paramétereken túli mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve nem a célnak való felhasználás
  • helytelen tárolás, illetve elemi kár okozta meghibásodás. (például: villám, túláram, áramingadozás)
  • ha a terméken végzett javítási és/vagy szerelési munkákat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi el
  • üzemeltetés vagy szállítás közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás

Nem garanciális hibák:

  • a vásárló hardver/szoftver környezetében nem működő, egyébként hibátlan termék
  • szoftverekkel összefüggő problémák, operációs rendszer, vagy meghajtóprogram telepítése, stb.   
  • szakszerűtlen beszerelés, kábelezés
  • meghajtóprogram-, szoftver-, BIOS-frissítés

2. Cégünk számítástechnikai alkatrészeket értékesít. Javításra csak a nálunk vásárolt, meghibásodott alkatrészeket tudjuk átvenni.

3. Komplett gépek javítására, hibafelderítésre nincs lehetőségünk. 

4. Leadáskor kérjük mellékelni az észlelt hiba pontos leírását, mivel szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.

 5. Garancia és jótállás időtartama

a./ Cégünk az általunk értékesített termékekre általában 12 hónaptól 36 hónapig terjedő garanciát (jótállást) vállal, amit online elérhetőségeinken mindegy egyes termék esetében külön is feltüntetünk.

b./ Előfordulhat, hogy bizonyos termékek esetében a gyártó, vagy magyarországi képviselője 36 hónapnál hosszabb garanciát (jótállást) vállal. Az ilyen eseteket a terméklistán pontosan feltüntetjük.

 

F O N T O S!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a tőlünk vásárolt egyes memória modulok, flash kártyák, pendrive-ok egyéb kiegészítők stb. csomagolása saját VONALKÓDDAL rendelkezik! A garanciális, illetve egyéb ügyintézéshez a vonalkód nélkülözhetetlen, mert a terméket csak ez alapján tudjuk azonosítani. A csomagoláson feltüntetett vonalkód hiányában garanciális ügyintézésre NINCS LEHETŐSÉG! Megértésüket köszönjük!

XIAOMI Garanciális feltétel:

Megfelelően kitöltött jótállási jegy azon termékekhez, melyhez kiadásra kerül, végfelhasználó számára történt értékesítési bizonylat másolata, jegyzőkönyv másolat a hiba bejelentésről.

Gyorsabb ügyintézés érdekében a termékhez mellékelt jótállási jegyen található címre juttassák el a meghibásodott terméket a fent említett feltételek mellett.

 

Megértésüket köszönjük.

OP-Store

Árukereső.hu
Árukereső.hu Árukereső.hu